The Sun Still Sleeps
Hi, this is my blog. i hope you enjoy it.




posted : Thursday, March 24, 2011
title : Beb, SPM kau dapat bape beb?
Hari ni adalah hari yang membuatkan aku sangat teruja semasa bekerja. Habis aku tanya soalan ni kat budak-budak yang baru abis SPM tahun lepas. Result da keluar kan.. dan aku memulakan perbualan

Aku : Babe, SPM kau dapat bape beb? Story la kat aku. Ala, relaks ar. Tak perlu sedih-sedih. Aku just nak tau jer.

Miss N : Ade customer lar..sabar lar..

Aku : Kau nak lari watpe..aku tau ko sapu A berlambak..

Miss N : hmm..uhuk, uhuk! (batuk)

Aku : Cakap lar.. Jangan malu-malu..

Miss N : (diam)

Aku : Nimi, bagitau ko dapat bape A.

Nimi : Aku takde A. Tak mati pun! Nak sedih watpe.. kau yang tulis kertas tu.bukan orang lain!
Dulu malas nak belajar. Sekarang jangan la nak nyesal!

moral of the story : korang fikir la ape Nimi cakap tu. Betul ke tak.