The Sun Still Sleeps
Hi, this is my blog. i hope you enjoy it.




posted : Sunday, April 17, 2011
title : please go straight MALAY!
pada suatu hari, semasa burung-burung berkicauan. aku yang comel ni pergi ke konsert sunsilk melda ahmad. aku pergi dengan 2 tujuan. iaitu chill dan cuci matanya dengan awek-awek lawa.

semasa aku sibuk mencuci matanya di dalam kesesakan orang ramai. aku terpandang satu couple ni. gadis bertudung bersama cintanya. sweet jugak. jadi aku parking la sebelah couple tersebut bagi mendapat angle terbaik cos japgi nak amek gambar like hell! sekali wa dengar suara macam suara perempuan. wa tengok lar sebelah. sekali pengkid! dem. aku rasa tertipu dengan kesweetan pengkid yang bersama gadis bertudung itu. jadi aku rasa macam jijik gila!

come on lah!

kenapa perlu homo! aduh. muka kau dah lawa dah. yang kau pergi cari pengkid tu pehal. kau pakai tudung sis. kau tak malu ker berpeluk-peluk depan khalayak ramai yang kononnya kau nak tunjuk kau ni homo. serius aku tak boleh terima!

aku bukan apa. kita ni orang MELAYU yang beragama ISLAM. tak tau ke yang hubungan tu adalah haram. kau nak jadi kaum Nabi Lut ker? Alahai, kesian aku tengok kau minah. Allah dah ciptakan kita berpasangan. kenapa kau pilih sama jenis dengan kau? kau tau tak, dengan kelakuan kau tu membuatkan aku(lelaki) rasa tercabar. ape ade dengan pengkid tu? kau seronok ek explore benda yang kau dah ada? aku kesian dengan kau.

babe, ingat lah babe, dosa beb.. dah la kau bertudung. bukan sahaja memalukan bangsa kita. tapi agama kita. juga kau malukan. tolong la, laki berlambak kot kat luar. bukan sorang. tapi berlambak! hish!