The Sun Still Sleeps
Hi, this is my blog. i hope you enjoy it.




posted : Thursday, June 30, 2011
title : aku pelik
well entry kali ni bertajuk "aku pelik". kenapa "aku pelik" ? aku pelik lar dengan diri aku. aku tak tahu apa-apa, tapi aku jugak kena. arr? tak faham? ni aku nak jelaskan.

situasi 1.

aku sedang baring beristi rehat di atas tilam aku yang empuk. tiba-tiba datang 1 message ke inbox HP aku. aku tengok. dari "yang lama" die tulis, "bla,bla,bla,bla,bla." aku reply. aku tak buat. memang betul aku tak buat. apesal ni tiba-tiba nak tuduh-tuduh. bukti ade tak? takde jangan nak tuduh-tuduh."

kes : kena tuduh.

situasi 2.

semasa aku sedang berehat juga di rumah aku yang tercinta. tiba-tiba datang satu IM. "bla bla bla bla bla" aku reply, apehal ni? tiba-tiba jer. aku tau tau apa-apa. tolong la. sumpah aku tak tau. pe cer ni? please la. give me opportunity to talk. die reply " there's no need to explain. aku just reply, suka hati ar...

kes : kena tuduh jugak.

well, ini yang aku pelik. apesal aku jer asyik kena benda ni. padahal aku tak port and tak kecoh ape-ape. aku tak tahu menahu...please trust me..

TOLONGLAH!